תל יודפת. תל יודפת והר עצמון

על צלע הר הפונה לכיוון רכס הר כנען נרכש לפני 62 שנה בשנת תשי"ד 1954 בידי בני משפחת ראובני הסבא והסבתא של הבעלים הנוכחיים השטח שעליו המלון על אזור הגליל פיקד בתקופת המרד הגדול יוסף בן מתתיהו שקבע את מושבו ביודפת
Vespasian subsequently spared the rebel leader, who began collaborating with the Romans סוף עונת החצבים בתל יודפת בפעם השנייה הגעתי לתל יודפת והר עצמון עם מפת ניווט שהכנתי בעצמי ב-Israeli Hiking Map צירפתי אותה בהמשך — הפעם לא היו טעויות

תל יודפת

אפשר להסתובב ביער הקופים ולפגוש מקרוב את להקות הקופים ובעלי חיים נוספים שזהו ביתם.

יודפת (יישוב עתיק)
בשנת עלתה למקום קבוצה ראשונה של כ-30 מחברי הגרעין שהתפרנסו מעבודות ייעור והכשרת אדמה
תל יודפת
חשוב לשים לב, קצת לפני הפיצול הכחול יש פנייה נוספת שמאלה מהשביל השחור, אנחנו כמעט התבלבלנו והתחלנו ללכת בה
טיול פריחת חצבים בסוף הקיץ ובסתיו: תל יודפת. יער חצבים כבר ראיתם?
עיר יהודית בגליל שרידי העיר יודפת - דמינו את הבתים מול העמק - את השבת נכנסת לישוב
Of the cohorts ten were 1,000 infantry strong, the other thirteen 600 infantry and 120 cavalry It takes about fifteen minutes, and it is also an accessible trail
מהתצפית צפונה אפשר לדמיין את 160 מכונות הקלע שהציב המצביא הרומאי אספסיאנוס כדי להרוג במגנים, את מחנה הרומאים העצום שכלל אלפים רבים של חיילים בהם פרשים, רגליים, קלעים ונושאי קשת Tel Yodfat National Park Summary Tel Yodfat National Park offers three lovely round trails where you can see nature and history

שופינג בצפון הארץ: מתחם החנויות ביודפת

אנחנו עצרנו לקחת כריכים לפני המסלול וזה היה נפלא.

תל יודפת
אבל אימא שלי ואימא של גלעד "המליצו" לאבא לפנות ימינה לכיוון המכוניות במקום שמאלה לכיוון ההר… אחרי הליכה קצרה בשביל הגענו חזרה למכוניות והתחלנו לנסוע, אני לא כל כך סגורה לאן נסענו כי אבא הסתובב הרבה, אבל בסוף הגענו לאיזה גן אירועים וכולם התחילו לאכול שיפודים
אתם מוזמנים ללמוד, לטיל , להתרגש ולהתחבר לעברנו בארץ ישראל, עבר גדול ומפואר שממנו יצאה בשורת האחדות לכל רחבי העולם
תל יודפת והר עצמון: מסלול מעגלי משגע בגליל התחתון
המסלול המעגלי הארוך מתחיל כמו המסלול הקצר — מרחבת החניה הולכים בשביל המסומן בשחור לאורך התל עד שמגיעים למפגש עם סימון שבילים כחול